Biztonsági adatlapok összeállításának új szabályai – ONLINE képzés

Gyakorlati képzés az új rendelkezések alkalmazásáról és az expozíciós forgatókönyvek elkészítéséről 

Jelentkezési határidő: 2021. november 3.  

Képzés dátuma: 2021.november 4. (csütörtök), 10.00-15.00 

Termékszám: 855603/1

39 900 Ft + Áfa

Változtak a biztonsági adatlap összeállítására vonatkozó előírások, az új formátumot 2023. január elsejétől kötelező alkalmazni, de érdemes már most felkészülni erre. Így onnantól kezdve már csak az (EU) 2020/878 rendelet szerinti biztonsági adatlapokat lehet majd átadni a szállítói láncban. 

biztonsági adatlapok pontos összeállítása kiemelten fontos, amihez most gyakorlati segítséget nyújtunk neked. A fent említett módosításokkal kiemelten foglalkozunk, de ezen kívül a teljes folyamatot kifejezetten gyakorlati szempontból vesszük végig.  

Kiderül, hogy az elkészített dokumentumok hogyan használhatóak a kockázatértékelésben, pontosan milyen termékekre kell kiállítani őket és mi a fogadó feladata a megkapott adatlapokkal. Emellett közösen felülvizsgáljuk egy anyag és egy keverék adatlapját is. 

A részletes tematikát a következő fülön tudod megnézni.

Részletes tematika:

1.  A biztonsági adatlap kezelésének kérdései

  • Kinek kell adnia, kinek a részére és mikor? 
  • Milyen termékekre (a 31.1, 31.3 és 32. cikk szerinti dokumentumok, milyen termék mellé nem kell)? 
  • Ki a felelős érte? 
  • Milyen feljegyzéseket kell vezetnie az adatlap készítőnek? 
  • Mikor kell felülvizsgálni és mikor kell módosítani az adatlapokat? Van-e lejárati idejük? 
  • Mi a fogadó feladata az adatlapokkal (ellenőrzés, visszajelzés, betartás, kockázatértékelés, nyomtatás, archiválás, feljegyzések)?

2. A biztonsági adatlap tartalmi és formai kérdései

  • Az előírt forma változásai. 
  • Hatósági jogilag nem megalapozott elvárások. 
  • Szokásos hibák. 
  • Az egyes szakaszok részletes tárgyalása.
  • Igazodás az új adatlap rendelet módosításaihoz. 

Szakértő(k):

Dr. Körtvélyessy Gyula, igazságügyi szakértő, a REACH, a CLP és biocid anyagok kezelésének szakértője 

Képzés menete:

A webinárium napján direkt linket küldünk neked a jelentkezéskor megadott email címre, amin keresztül csatlakozni tudsz a Zoom felületen megtartott előadáshoz. Az online előadáson megosztott diasort felhasználói fiókodon keresztül, a „Kurzusaim” menüpontban éred el. Amennyiben az adott webináriumról felvétel készült, a videót is itt találod majd.  

További információk:

Igénybe vehető akciók:. 

  • 10%-os mikrokedvezmény 

Mikrovállalkozásoknak, egyéni vállalkozóknak és magánszemélyeknek a jelentkezés időpontjától függetlenül 10% kedvezményt biztosítunk! A weboldalunkon történő jelentkezés esetén kérjük, adja meg a MICRO10 kódot. 

  • SkillEd Membership tagoknak ingyenes 

SkillEd Membership tagoknak ingyenes a részvétel! Kattintson idea további részletekéért! 

 

* A kedvezmények nem összevonhatók, de mindig a jelentkezőnek legkedvezőbb opciót vesszük figyelembe.  

Információ  

Amennyiben a képzéshez kapcsolódóan kérdése van, keresse Ügyfélszolgálatunkat a +36 1 273 2090-es számon, vagy az ugyfelszolgalat@skilled.hu  e-mail címen. 

 

Részvételi feltételek  

Jelentkezését a rendszerünkben előjegyzésben rögzítjük, melyről küldünk egy emailes visszaigazolást. A részvételi díj befizetésére szóló 8 napos fizetési határidővel kiállított átutalásos számlát a képzés indulása előtt 5 nappal állítjuk ki. A jelentkezést követő 14 napig jelezheti felénk elállási szándékát. Ez utáni lemondás esetében a teljes részvételi díj esedékes. Amennyiben a jelentkező(k) bármely okból nem tud részt venni a képzésen, a részvétel átruházható más személyre. Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés esetén a rendezvény megtartásától eltekintsünk. Ekkor a részvételi díjat visszafizetjük, de a résztvevő további anyagi igénnyel nem léphet fel. A Kiadó a változtatás jogát fenntartja. 

 

Technikai információk – Webinárium 

Webináriumunk a világon bárhonnan megtekinthető számítógép, laptop vagy akár tablet segítségével, online kapcsolaton keresztül. 

Részvétel a webináriumon: 

  • A webinárium megrendezése előtt a résztvevő számára a jelentkezéskor megadott e-mail címre küldjük a hozzáférési adatokat. 
  • A webinárium megtekintésére a böngészőn keresztül nyílik lehetőség. 
  • Előfordulhat, hogy a böngészője nem támogatja a webinárium lejátszását. Ebben az esetben a megküldött linken keresztül elérhető válik egy .exe fájl, melynek segítségével a letöltés után telepítés nélkül indítható a webinárium. 

Minimális rendszerkövetelmények: 

  • Internet hozzáférés (vezetékes, vezeték nélküli egyaránt) 
  • Webináriumunkat támogatja a legtöbb operációs rendszert (Windows, MacOS, Linux) 
  • Webináriumunk elérhető a legnépszerűbb böngészőkből (Internet Explorer, Firefox, Google ChromeSafari)* 
  • Webináriumunk elérhető a legtöbb Android és iOS alapú tabletről 

*Amennyiben probléma adódik a webinárium elérésével, kérjük, próbálja meg frissíteni böngészőjét. 

Amennyiben nem tudja elindítani a webináriumot, úgy kérjük, keresse Ügyfélszolgálatunkat a +36 1 273 2090-es telefonszámon.