Biztonsági adatlapok összeállításának új szabályai

Gyakorlati képzés az új rendelkezések alkalmazásáról

Képzés dátuma: 2021.12.16. (csütörtök), 10.00-15.00

Jelentkezési határidő: 2021. december 15.

Termékszám: 855604

39 900 Ft + Áfa

Változtak a biztonsági adatlap összeállítására vonatkozó előírások, az új formátumot 2023. január elsejétől kötelező alkalmazni, de érdemes már most felkészülni erre. Így onnantól kezdve már csak az (EU) 2020/878 rendelet szerinti biztonsági adatlapokat lehet majd átadni a szállítói láncban.

A biztonsági adatlapok pontos összeállítása kiemelten fontos, amihez most gyakorlati segítséget nyújtunk neked. A fent említett módosításokkal kiemelten foglalkozunk, de ezen kívül a teljes folyamatot kifejezetten gyakorlati szempontból vesszük végig.

Kiderül, hogy az elkészített dokumentumok hogyan használhatóak a kockázatértékelésben, pontosan milyen termékekre kell kiállítani őket és mi a fogadó feladata a megkapott adatlapokkal.

A részletes tematikát a következő fülön tudod megnézni.

Részletes tematika

1.  A biztonsági adatlap kezelésének kérdései

  • Kinek kell adnia, kinek a részére és mikor?
  • Milyen termékekre(a 31.1, 31.3 és 32. cikk szerinti dokumentumok, milyen termék mellé nem kell)?
  • Ki a felelős érte?
  • Milyen feljegyzéseket kell vezetnie az adatlap készítőnek?
  • Mikor kell felülvizsgálni és mikor kell módosítani az adatlapokat? Van-e lejárati idejük?
  • Mi a fogadó feladata az adatlapokkal(ellenőrzés, visszajelzés, betartás, kockázatértékelés, nyomtatás, archiválás, feljegyzések)?

2. A biztonsági adatlap tartalmi és formai kérdései

  • Az előírt forma változásai.
  • Hatósági jogilag nem megalapozott elvárások.
  • Szokásos hibák.
  • Az egyes szakaszok részletes tárgyalása.
  • Igazodás az új adatlap rendelet módosításaihoz.

Szakértő(k)

Dr. Körtvélyessy Gyula, igazságügyi szakértő, a REACH, a CLP és biocid anyagok kezelésének szakértője

Képzés menete

A webinárium napján direkt linket küldünk neked a jelentkezéskor megadott email címre, amin keresztül csatlakozni tudsz a Zoom felületen megtartott előadáshoz. Az online előadáson megosztott diasort felhasználói fiókodon keresztül, a „Kurzusaim” menüpontban éred el. Amennyiben az adott webináriumról felvétel készült, a videót is itt találod majd.

További információk

Igénybe vehető akciók:.

  • 10%-os mikrokedvezmény

Mikrovállalkozásoknak, egyéni vállalkozóknak és magánszemélyeknek a jelentkezés időpontjától függetlenül 10% kedvezményt biztosítunk! A weboldalunkon történő jelentkezés esetén kérjük, adja meg a MICRO10 kódot.

* A kedvezmények nem összevonhatók, de mindig a jelentkezőnek legkedvezőbb opciót vesszük figyelembe.

Információ 

Amennyiben a képzéshez kapcsolódóan kérdése van, keresse Ügyfélszolgálatunkat a +36 1 273 2090-es számon, vagy az ugyfelszolgalat@skilled.hu  e-mail címen.

Részvételi feltételek 

Jelentkezésed a rendszerünkben előjegyzésben rögzítjük, melyről küldünk egy emailes visszaigazolást. A részvételi díj befizetésére szóló 8 napos fizetési határidővel kiállított átutalásos számlát a képzés indulása előtt 5 nappal állítjuk ki. A jelentkezést követő 14 napig jelezheted felénk elállási szándékodat. Ez utáni lemondás esetében a teljes részvételi díj esedékes. Amennyiben a jelentkező(k) bármely okból nem tud részt venni a képzésen, a részvétel átruházható más személyre. Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés esetén a rendezvény megtartásától eltekintsünk. Ekkor a részvételi díjat visszafizetjük, de a résztvevő további anyagi igénnyel nem léphet fel. A Kiadó a változtatás jogát fenntartja.

Technikai információk – Webinárium

Webináriumunk a világon bárhonnan megtekinthető számítógép, laptop vagy akár tablet segítségével, online kapcsolaton keresztül.

Részvétel a webináriumon:

  • A webinárium megrendezése előtt a résztvevő számára a jelentkezéskor megadott e-mail címre küldjük a hozzáférési adatokat.
  • A webinárium megtekintésére a böngészőn keresztül nyílik lehetőség.
  • Előfordulhat, hogy a böngészője nem támogatja a webinárium lejátszását. Ebben az esetben a megküldött linken keresztül elérhető válik egy .exe fájl, melynek segítségével a letöltés után telepítés nélkül indítható a webinárium.

Minimális rendszerkövetelmények:

  • Internet hozzáférés (vezetékes, vezeték nélküli egyaránt)
  • Webináriumunkat támogatja a legtöbb operációs rendszert (Windows, MacOS, Linux)
  • Webináriumunk elérhető a legnépszerűbb böngészőkből (Internet Explorer, Firefox, Google Chrome, Safari)*
  • Webináriumunk elérhető a legtöbb Android és iOS alapú tabletről

*Amennyiben probléma adódik a webinárium elérésével, kérjük, próbálja meg frissíteni böngészőjét.

Amennyiben nem tudja elindítani a webináriumot, úgy kérjük, keresse Ügyfélszolgálatunkat a +36 1 273 2090-es telefonszámon.