Akció!

EKÁER-koordinátor

Átfogó, elektronikus anyagokból és webináriumból álló 6 hetes EKÁER-tanfolyam

Webinárium: 2021. szeptember 2. (csütörtök), 9.00 – 15.00
Online továbbképzési anyagok kiküldése: 2021. július 27., augusztus 3., 10., 17.

Az ár az áfát (27%) nem tartalmazza.
Cikkszám: 892115

140 000 Ft 112 000 Ft + Áfa

Kategória: Címke:

Az elmúlt időszak több módosítása után (utólagos bejelentés, mulasztási bírság, kockázati biztosíték) 2021-ben ismét komoly változásokon ment át az Elektronikus Közúti Áruforgalom Ellenőrző Rendszer (EKÁER). A jelentős módosítások után csak a megadott érték vagy tömeghatárt meghaladó kockázatos termékekre vonatkozik a bejelentési kötelezettség! További változás a kockázati biztosíték tekintetében, hogy megszűnik a biztosítéknyújtási kötelezettség a megbízható minősítésű adózóknál, valamint az 5 százalékos adómértékű termékeknél is.

Ráadásul ki merjük jelenteni, hogy a BiREG megjelenésével újra a középpontba került az EKÁER is. Ügyfeleink visszajelzései alapján számos bizonytalanságra okot adó kérdés van az EKÁER-rel kapcsolatban, melyet mi megpróbálunk eloszlatni.

Neked ajánljuk 6 hetes intenzív, online írásos anyagokból és egy webináriumból álló tanfolyamunkat, hiszen:

  • Az EKÁER folyamatosan változó szabályozási környezetében nem egyszerű kiigazodni, azonban képzésünk során különös hangsúlyt fektetünk a korábbi és a legfrissebb szabályok közti különbségek gyakorlati magyarázatára.
  • Az EKÁER szabályait és a folyamatokat az elejétől a végéig tanulmányozzuk Veled együtt, így nem kell félned az esetleges mulasztástól és az ezzel járó bírságtól!
  • Az EKÁER-koordinátor tanfolyam az egyetlen tréning, melynek célja a változások ismertetésén túl olyan gyakorlati szakember képzése, aki a cége valamennyi EKÁER-rel kapcsolatos feladatát koordinálni tudja és szakmai tudását át tudja adni kollégái számára is.

Részletes tematika

1. modul – Online tananyag, kiküldés: 2021. július 27.

  • Az egyes EKÁER-hez kapcsolódó szerződéstípusok főbb jellemzői az új Ptk. és az Áfatörvény rendelkezései alapján
  • Az EKÁER jogszabályi háttere és annak magyarázata I. rész

2. modul – Online tananyag, kiküldés: 2021. augusztus 3.

  • Az EKÁER jogszabályi háttere és annak magyarázata II. rész
  • Bejelentendő adatok és az ezzel kapcsolatos felelősség
  • Kockázatos termékek, élelmiszerek és az EKÁER
  • EKÁER szankciók

3. modul – Online tananyag, kiküldés: 2021. augusztus 10.

  • Az EKÁER ellenőrzése
  • Iratminták
  • Szerződésminták

4. modul – Online tananyag, kiküldés: 2021. augusztus 17.

  • Az EKÁER veszélyes anyagokkal kapcsolatos szabályozása
  • Összefoglaló a legfrisebb változásokból

5. modul – Webinárium, 2021. szeptember 2. 09.00-15.00

  • Az EKÁER jogszabályi háttere
  • A rendszer használatával kapcsolatos technikai tudnivalók
  • Az EKÁER-szám megigénylésével kapcsolatos gyakorlati problémák
  • Miért érdemes saját EKÁER-szabályzatot készíteni, és hogyan álljunk neki?
  • Változások az EKÁER rendszerben

Szakértő(k)

Dr. Kovács Ferenc, okleveles adószakértő, igazságügyi adó- és járulékszakértő, az év adótanácsadója 2015-ben, rendszeres előadója EKÁER és BiREG témájú előadásainknak, így ismeri a fuvarozás során felmerülő leggyakoribb problémákat.

Képzés menete

Az első írásos tananyag elérhetőségéről emailben tájékoztatunk, utána pedig hetente töltjük fel a modulokat az online felületre. A webinárium napján direkt linket küldünk neked a jelentkezéskor megadott email címre, amin keresztül csatlakozni tudsz a Zoom felületen megtartott előadásokhoz. Az online előadáson megosztott diasort felhasználói fiókodon keresztül, a „Kurzusaim” menüpontban éred el. A webinárium felvételét is itt találod majd.

További információk

A SkillEd weboldalon feltüntetett árak az áfát nem tartalmazzák.

Kedvezmények

  • 10% mikrokedvezmény*

Mikrovállalkozásoknak, egyéni vállalkozóknak és magánszemélyeknek 10% kedvezmény. Ehhez a megrendelés során a MIKRO10 kuponkódot kell megadnia.

  • Skilled Membership tagoknak kedvezmény!

SkillEd Membership tagoknak 30-50% kedvezmény jár a listaárból, a választott csomagtól függően.  Kattints ide a további részletekéért!

*A kedvezmények nem összevonhatók, de minden esetben a jelentkező számára legkedvezőbb opciót vesszük figyelembe.

 

*A kedvezmények nem összevonhatók, de minden esetben a jelentkező számára legkedvezőbb opciót vesszük figyelembe.

 

Információ 

Amennyiben a képzéshez kapcsolódóan kérdése van, keresse Ügyfélszolgálatunkat a +36 1 273 2090-es telefonszámon vagy az ugyfelszolgalat@skilled.hu e-mail címen.

 

Részvételi feltételek 

Jelentkezését a rendszerünkben előjegyzésben rögzítjük, melyről küldünk egy emailes visszaigazolást. A részvételi díj befizetésére szóló 8 napos fizetési határidővel kiállított átutalásos számlát a képzés indulása előtt 5 nappal állítjuk ki. A jelentkezést követő 14 napig jelezheti felénk elállási szándékát. Ez utáni lemondás esetében a teljes részvételi díj esedékes. Amennyiben a jelentkező(k) bármely okból nem tud részt venni a webináriumon, a részvétel átruházható más személyre. Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés esetén a rendezvény megtartásától eltekintsünk. Ekkor a részvételi díjat visszafizetjük, de a résztvevő további anyagi igénnyel nem léphet fel. A SkillEd a változtatás jogát fenntartja.

 

Technikai információk – Webinárium

Webináriumunk a világon bárhonnan megtekinthető számítógép, laptop vagy akár tablet segítségével, online kapcsolaton keresztül.

 

Részvétel a webináriumon:

  • A webinárium megrendezése előtt a résztvevő számára a jelentkezéskor megadott e-mail címre küldjük a hozzáférési adatokat.
  • A webinárium megtekintésére a böngészőn keresztül nyílik lehetőség.
  • Előfordulhat, hogy a böngészője nem támogatja a webinárium lejátszását. Ebben az esetben a megküldött linken keresztül elérhető válik egy .exe fájl, melynek segítségével a letöltés után telepítés nélkül indítható a webinárium.

 

Minimális rendszerkövetelmények:

  • Internet hozzáférés (vezetékes, vezeték nélküli egyaránt)
  • Webináriumunkat támogatja a legtöbb operációs rendszert (Windows, MacOS, Linux)
  • Webináriumunk elérhető a legnépszerűbb böngészőkből (Internet Explorer, Firefox, Google Chrome, Safari)*
  • Webináriumunk elérhető a legtöbb Android és iOS alapú tabletről

*Amennyiben probléma adódik a webinárium elérésével, kérjük, próbálja meg frissíteni böngészőjét.

Amennyiben nem tudja elindítani a webináriumot, úgy kérjük, keresse ügyfélszolgálatunkat a +36 1 273 2090-es telefonszámon.

Értékelések

Még nincsenek értékelések.

„EKÁER-koordinátor” értékelése elsőként