HR Vezetők Fóruma – Fókuszban a 2022-es kihívások – ONLINE képzés

Szakmai találkozó munkaügyi vezetők számára

Képzés dátuma: 2021.12.17 (péntek), 9.00-12.00
Jelentkezési határidő: 2021. december 16.

Termékszám: 8792/2

39 900 Ft + Áfa

A világjárvány teljesen átrajzolta a foglalkoztatás térképét és HR vezetőként a te feladatod, hogy a céged sikerrel vegye az ezzel járó akadályokat. Mi az, ami segíthet ebben?

  • Kreativitás a nagyfokú rugalmasságért egy kiszámíthatatlan világban

Best practice – best thinking. A korábbi „jó gyakorlatot” felváltja a „jó gondolat”. Ennek oka az állandóan változó környezet, a kihívások, amelyekre azonnal reagálni kell – gondolkozni kell, kreativitással reagálni és cselekedni a vezetőknek.

  • New Year – New Work Mode  (Új év – új munkavégzési mód)

Hogyan lehet újraértelmezni a munkát? A munkaidő eltöltése helyett a valódi értékteremtésre és az azt legjobban támogató működési keret kialakítására kell fókuszálni. Az új normák kialakítása nem csak a működésre, de a vállalati kultúrára is jelentős hatást gyakorol. A változás számtalan adó- és munkajogi, valamint munkaszervezési kérdést is felvet.

  • A 2021. év végi és a 2022 év eleji munkajogi változásainak pontos ismerete.

Érvek és ellenérvek a munkáltató által elrendelhető kötelező védőoltáshoz kapcsolódóan. A minimálbér emelésének hosszútávú következményei. A foglakoztatásügyi hatóság ellenőrzési gyakorlata.

  • Kezdeményezőkészség. Miért (nem) mer a HR-es digitálisra váltani?

A digitalizálódás számos kihívást rejt magában. Mi a fontosabb a belső tudás felépítése, vagy egy hozzáértő külsős szakember bevonása a munkába? Érdemes ezért sikeres és kevésbé sikeres példákon át megvizsgálni a hazai helyzetet.

 

Hallgasd meg szakértőink előadását a 2022-es kihívásokról, megoldási lehetőségekről, hogy aztán közösen megvitathassuk a gyakorlati tapasztalatokat, best practice-eket.

Csatlakozz hozzánk a HR Vezetők Fóruma – Fókuszban a 2022-es kihívások című online rendezvényen, ahol a legújabb trendekről, stratégiákról és ötletekről fogunk beszélni, amelyeket érdemes bevezetned a munkafolyamatokba, hogy biztosítani tudd céged hosszú távú növekedését és fejlődését.

Figyelem! Most eldöntheted, hogy tantermi képzés, vagy online előadás formájában vennél részt szívesebben a kurzuson!

Jelenleg az online verzió weboldalán vagy. Ha inkább tantermi formában vennél részt a kurzuson, kattints IDE.

Részletes tematika:

Tervezett program:

  • 9.00-9.30 Hunyadi-Barta Zsuzsa: Kreativitás a nagyfokú rugalmasságért egy kiszámíthatatlan világban, New Year – New Work Mode
  • 9.30-10.00 Interaktív beszélgetés a résztvevőkkel az elhangzottakkal kapcsolatban, illetve a saját tapasztalataikról, best practice-ekről
  • 10.00-10.30 Dr. Gáspárné dr. Szokol Márta: A 2021. év végi és 2022 év eleji munkajogi változások és annak hatásai
  • 10.30-11.00 Interaktív beszélgetés a résztvevőkkel az elhangzottakkal kapcsolatban, esetleges munkajogi kérdések megválaszolása
  • 11.00-11.30 Renfer Péter: Miért (nem) mer a HR-es digitálisra váltani?
  • 11.30-12.00 Interaktív beszélgetés a résztvevőkkel az elhangzottakkal kapcsolatban, illetve a saját tapasztalataikról, best practice-ekről

Szakértő(k):


Hunyadi-Barta Zsuzsa
,
a Humán Szakemberek Országos Szövetségének alelnöke

 

 

Gáspárné dr. Szokol Márta, ügyvéd

 

    Renfer Péter, a Nordconn Digital HR ügyvezetője

Képzés menete:

A webinárium napján direkt linket küldünk neked a jelentkezéskor megadott email címre, amin keresztül csatlakozni tudsz a Zoom felületen megtartott előadáshoz. Az online előadáson megosztott diasort felhasználói fiókodon keresztül, a „Kurzusaim” menüpontban éred el. Amennyiben az adott webináriumról felvétel készült, a videót is itt találod majd.

További információk:

Információ 

Amennyiben a képzéshez kapcsolódóan kérdése van, keresse Ügyfélszolgálatunkat a +36 1 273 2090-es számon, vagy az ugyfelszolgalat@skilled.hu  e-mail címen.

Részvételi feltételek 

Jelentkezésed a rendszerünkben előjegyzésben rögzítjük, melyről küldünk egy emailes visszaigazolást. A részvételi díj befizetésére szóló 8 napos fizetési határidővel kiállított átutalásos számlát a képzés indulása előtt 5 nappal állítjuk ki. A jelentkezést követő 14 napig jelezheted felénk elállási szándékodat. Ez utáni lemondás esetében a teljes részvételi díj esedékes. Amennyiben a jelentkező(k) bármely okból nem tud részt venni a képzésen, a részvétel átruházható más személyre. Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés esetén a rendezvény megtartásától eltekintsünk. Ekkor a részvételi díjat visszafizetjük, de a résztvevő további anyagi igénnyel nem léphet fel. A Kiadó a változtatás jogát fenntartja.

Technikai információk – Webinárium

Webináriumunk a világon bárhonnan megtekinthető számítógép, laptop vagy akár tablet segítségével, online kapcsolaton keresztül.

Részvétel a webináriumon:

  • A webinárium megrendezése előtt a résztvevő számára a jelentkezéskor megadott e-mail címre küldjük a hozzáférési adatokat.
  • A webinárium megtekintésére a böngészőn keresztül nyílik lehetőség.
  • Előfordulhat, hogy a böngészője nem támogatja a webinárium lejátszását. Ebben az esetben a megküldött linken keresztül elérhető válik egy .exe fájl, melynek segítségével a letöltés után telepítés nélkül indítható a webinárium.

Minimális rendszerkövetelmények:

  • Internet hozzáférés (vezetékes, vezeték nélküli egyaránt)
  • Webináriumunkat támogatja a legtöbb operációs rendszert (Windows, MacOS, Linux)
  • Webináriumunk elérhető a legnépszerűbb böngészőkből (Internet Explorer, Firefox, Google Chrome, Safari)*
  • Webináriumunk elérhető a legtöbb Android és iOS alapú tabletről

*Amennyiben probléma adódik a webinárium elérésével, kérjük, próbálja meg frissíteni böngészőjét.

Amennyiben nem tudja elindítani a webináriumot, úgy kérjük, keresse Ügyfélszolgálatunkat a +36 1 273 2090-es telefonszámon.