Panaszkezelési Szabályzat

  1. A www.skilled.hu üzemeltetője, a FORUM Média Kiadó Kft. a képzési tevékenységével kapcsolatos információk hatékony kezelésére Panaszkezelési Szabályzatot dolgozott ki.
  2. Jelen Szabályzat a kiadása napjától lép hatályba és betartása minden, a cég képzési tevékenységével foglalkozó munkatársa számára kötelező érvényű.
  3. Cégünk panaszkezelési eljárásáról a képzésben résztvevőknek a képzés első napján tájékoztatást kell nyújtani.
  4. Cégünk a panaszokat, reklamációkat írásban fogadja. A panaszok benyújtásának módja a honlapunkról letölthető „Panaszbejelentő” nyomtatvány ügyfél általi kitöltése és az ügyfélszolgálatra (ugyfelszolgalat@skilled.hu) történő eljuttatása.
  5. A beérkező panaszokra – amennyiben a reklamáció jellege ezt lehetővé teszi – azonnal, vagy legfeljebb 5 munkanapon belül írásban kell válaszolni.
  6. A képzésekkel kapcsolatos szakmai jellegű panaszokat, reklamációkat kérjük az ugyfelszolgalat@skilled.hu vagy a skilled@skilled.hu e-mail címre további ügyintézésre eljuttatni. Alapelvünk, hogy minden reklamációt kezelni kell. A panaszkezelési eljárás folyamata a reklamáció tárgyától és súlyosságától függ. Az el nem fogadott reklamációról is haladéktalanul, írásban kell értesíteni a panaszost, a reklamáció visszautasításának indoklásával.
  7. A panaszokról a SkillEd nyilvántartást vezet.